Co poniektóre strategie zezwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe kontrahenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych bądź też znanych w zbawienny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać trafny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono ciągle powtarzane - na przykład za pomocą dodatków typu technologia antybakteryjna. W reklamie trzeba być szczerym, ponieważ oszustwo tworzy u klientów frustrację.
Sprawia, iż czuje się on źle oraz prowadzi do emocji depresyjnych, które mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, trzeba, w związku z tym być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama ma obowiązek dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (dominacja konkurencyjna. Musi ona być na tyle atrakcyjna, iż wpłynie na pełny rynek docelowy artykułu.
środa, 3 lutego 2021
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz